donderdag 11 oktober 2012

De jacht op Brutus - 01

3 man 2 hengels
Na 5 dagen voeren zit ik er dan eindelijk, en is bij deze de jacht op Brutus officieel geopend.
Maar net wanneer ik strak achter mijn hengels zit word ik plotseling op mijn schouders getikt.
Het is Ole.


Ole en ik hebben een goed maar ook een gezellig gesprek gehad, dus worden er enkele blikken bier gehaald bij de appie hein, en net wanneer ik in de rij sta om te betalen word ik ineens gebeld !
Het is Ole en verteld mij dat de eerste karper al in het net licht, snel betaal ik en fiets ik terug, en 5 minuten later ben ik getuigen van deze vangst !!!
Het is een prachtige maar ook een mooie boezem schub.

 
Na een 2 tal foto,s word het beestje weer terug gezet, en is het weer wachten op een volgende aanbeet.
En na 45 minuten te hebben gewacht loopt er opnieuw een swinger tegen de blank van mijn hengel aan !!!
Ik pak de hengel, en ben toch ruim 5 minuten bezig om het beestje in mijn schepnet te krijgen !!!
Ook deze karper word 2 x op de pix gezet.


Dan komt Mariusz aan gezwalkt met zijn krukken, en direct roep ik tegen Mariusz de volgende is voor jou oké.
En ja hoor 6o minuten later loopt er opnieuw een hengel af !!!
Een prachtige spiegel karper word  er gevangen door Mariusz!!

 
Na deze vangst besluit ik er mee op te houden deze avond.
Wel voer ik nog enkelen handen voor ik richting huis rijdt.

Groet Sander Kunst

7 opmerkingen:

  1. Zo Sander! Wat een mooie sessie! Eén karper voor jezelf en de rest deel je gewoon uit. Je bent een goed mens als ik me niet vergis :)

    Groet,

    Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zitten er! Nu hopen dat Brutus langskomt! Maarrrr, Brutus staat ook op mijn lijstje en als ie wat kilometers verderop zwemt dan... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Koen.

    Ik deel graag met mensen die ook met mij durfen te delen.
    Dezen mannen hebben mij dat in het verleden al bewezen.
    Toffe gasten !!! die een andere ook iets gunnen !!!
    Dus eerder gerechtigheid !!! dacht ik zo .

    Groetjes Sander

    Hey Boudewijn.
    Als Brutus er maar uit komt toch !!!
    Wie hem vangt boeit mij niks man :)

    Succes gappie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sander, bedankt voor gezelig avond in de stadt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jazeker dat het gezellig was,
    3 mooie vangsten !
    Aardige gozer die Ole, Mariusz is ook altijd
    gezellig dus die vissen zijn hun zeker gegund.
    Van harte heren.

    @Mariusz mooie spiegel.

    Laters Bouke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Bouk

    Zo is het maar net.
    Bedankt en spreek je snel ouwe !

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen